Strokovnjak na področju:
Sodobni potrošniki
Digitalni mediji
Poslovni modeli v digitalnem okolju
Sodobni potrošnik je predvsem ''bombardiran'' iz strani ogromno različnih kanalov in sporočil. To je prva stvar, ki se jo je potrebno zavedati pred tem, da bi lahko resnično razumeli delovanje kanalov in kakšen je naš cilj. Večkrat se obregnemo prav ob to, da je pri vseh teh kanalih spet najbolj pomembno kaj komuniciramo in kako komuniciramo.
Potrebno je komunicirati v jeziku domačem ciljni skupini, takrat smo naredili največ (ne glede na prostor komuniciranja). S tem bomo spoznali tudi pristne reakcije na vsebino, ki smo jo komunicirali.
Pomembno se je zavedati tudi, da ni več samo potrošnik, ampak je tudi uporabnik. Skozi digitalno se z njim pogovarjamo v dvosmerni komunikaciji – kar ga naredi uporabnika in je za razumevanje komunikacije in celotnega konteksta zelo pomembno.
Zoran Savin na NETFORK Akademiji predava:
Današnji potrošniki so se zelo spremenili. Poznamo njihove navade in značilnosti? Potrošnik že dolgo ni več samo potrošnik, ampak tudi uporabnik, s katerim komuniciramo dvosmerno. Katere kanale uporabiti in na kakšen način (učinkovito) komunicirati z njimi.