NETFORK Akademija je strokovno izobraževanje z dolgoletno tradicijo, ki bo letos sprejela že 11-to generacijo Menedžerjev za digitalno poslovanje. V okviru izvajanja izobraževanje se je v preteklih letih, Alumni klubu pridružilo ogromno strokovnjakov in predavateljev, ki skupaj z diplomanti, sestavljajo mrežo digitalnih strokovnjakov, ki so danes zaposleni na vodilnih položajih v največjih organizacijah in podjetjih v Sloveniji. Z vstopom v NETFORK Akademijo postanete del NETFORK mreže, ki vam omogoča mreženje, spoznavanje in poslovno sodelovanje v okviru dejavnosti in aktivnosti Alumni kluba.
»Menedžer za digitalno poslovanje« v širšem pomenu pojma je tisti, ki je usposobljen za vodenje spletnih projektov in spletnega poslovanja na najvišjem nivoju, skozi vse njegove faze – načrtovanje, izvajanje in upravljanje. To pomeni, da je oseba bodisi usposobljena za vodenje timov, ki posedujejo ta znanja, bodisi, da ta znanja poseduje sam.
Znanja, kompetence in veščine, ki jih pridobijo udeleženci NETFORK Akademije
Poslanstvo NETFORK Akademije je, da nudi vedno aktualne odgovore na potrebe slovenskih podjetij, drugih organizacij in posameznikov po učinkovitih in praktičnih znanjih za načrtovanje, izvajanje in upravljanje spletnih projektov in spletnega poslovanja na najvišjem nivoju.
Odgovore na ta vprašanja iščemo organizatorji vsako leto znova med izkušenimi praktiki in teoretiki spletnega poslovanja iz Slovenije in tujine – predavatelji NETFORK Akademije.
Z uresničevanjem svojega poslanstva želimo po svojih močeh, z združevanjem prispevati k razvoju slovenskega poslovnega interneta in slovenskega gospodarstva nasploh.
Program NETFORK Akademije je vedno zastavljen tako, da predznanja niso nikakršna ovira ali omejitev pri sprejemu udeleženca.
Skozi celotno izobraževanje si prizadevamo ohranjati čimbolj individualiziran pristop, ki se odraža tudi pri ciljih, ki si jih udeleženci zastavijo. Nekaterim je dovolj, da jim da izobraževanje celosten pogled na internet, kot del celotnega marketinškega spleta in enega od poslovnih procesov v podjetju, nekateri pa želijo osvajati tudi bolj specifična znanja in veščine za dnevno menedžiranje spletnega poslovanja.
Pojmi, za katere je zaželeno, da jih udeleženci vsaj malo poznajo so: