Strokovnjak na področju:
Prodajni rezultati internetnega poslovanja
Prodajne strategije na spletu
Poslovni modeli v digitalnem okolju
Trženje in uporaba RSS
Rok Hrastnik je bil izvršni direktor podjetja Sensilab d.o.o. V preteklosti je bil izvršni direktor podjetja Iprom d.o.o. ter internetni direktor v podjetju Studio Moderna d.o.o., kjer je bil odgovoren za celoten razvoj in rezultate internetne prodaje podjetja na vseh trgih srednje in vzhodne Evrope, pri čemer je vodil ekipo več kot 140 internetnih tržnikov v regiji.
Rok je znan kot eden vodilnih strokovnjakov za neposredno trženje na internetu, v svoji karieri pa se že od začetka osredotoča na neposredno ustvarjanje prodajnih rezultatov s pomočjo prodajne moči interneta.
Hkrati ga v ZDA poznajo kot največjega svetovnega strokovnjaka za trženje z uporabo RSS, o čemer je napisal in izdal tudi knjigo, ki je izšla v ZDA in na Japonskem. Je vsakoletni predavatelj na največjih svetovnih konferencah direktnega marketinga, kot sta letni konferenci ACCM in DMA v ZDA, na nemških konferencah direktnega marketinga (Direct Mail World, Teleshopping World ...) in še drugih po svetu in tudi v Sloveniji.
Če internet poenostavimo v same osnove, lahko preko interneta:
Vzdržujemo lahko vse tri prodajne modele, ampak je vse odvisno od našega glavnega modela. Lahko je za nas pomemben en, mogoče dva ali pa vsi tri prodajni modeli, ki so pomembni pri našem poslovanju.
Rok Hrastnik na NETFORK Akademiji predava:
Predavanje bo zajelo različne prodajne strategije, ki jih lahko podjetja uporabljajo za prodajo in aktivnost na spletu. Predstavljeni bomo tudi vsi mogoči prodajni modeli, kako jih v celoti učinkovito izrabiti in na kaj biti najbolj pozoren.