Strokovnjak na področju:
Programatični zakup
Prikazno oglaševanje
Digitalna transformacija
Sodobni potrošniki
Miloš Suša kot vodja spletnih medijskih specialistov v digitalni agenciji iPROM skrbi za ključne domače in tuje naročnike ter vodi in usmerja ekipo digitalnih entuziastov. Pri delu se drži mantre, da se je »najpomembneje postaviti v čevlje potencialnih kupcev in v teh čevljih prehoditi vsaj kilometer«.
V dvanajstih letih je v iPROMu skrbel za blagovne znamke, kot so UniCredit banka, Hyundai, Mömax, Bosch, Microsoft, Petrol, A1 in druge. Svoje strokovno znanje nenehno nadgrajuje in ga prenaša na naročnike, kot mentor v iPROMu pa svoje dragocene izkušnje z velikim entuziazmom predaja na mlajše zaposlene. Uživa pa tudi v povezovanju ljudi s podobnimi interesi.
Miloš Suša na NETFORK Akademiji predava:
Prikazno oglaševanje predstavlja osnovo digitalnega oglaševanja. Na predavanju bomo obdelali zakaj in kako ga uporabljati, kako ga umestiti v celotno digitalno strategijo in kako ga pravilno meriti. S kakšnimi izzivi se soočamo in kako tehnologija pomaga do boljših rezultatov. Svoje predavanje bo obogatil s primeri dobrih praks uspešnih podjetij, ki s prikaznim oglaševanjem dosegajo odlične rezultate na spletu.