Strokovnjak na področju:
Strategija komunikacije na Facebooku, Instagramu in LinkedInu
Priprava načrta vsebin in upravljanje družbenih omrežij
Grajenje osebne znamke s pomočjo LinkedIna
Priprava strategije digitalnega marketinga
Optimizacija procesov v marketingu
V več kot 15 letih delovanja v svetu digitalnega marketinga ga je spoznavala v različnih vlogah oglaševalskega trikotnika, od leta 2017 pa pomaga podjetjem zapisati in doseči cilje komunikacije na LinkedInu. V zadnjih 8 letih je izvedla več kot 520 predavanj in delavnic ter napisala prek sto člankov o trženju na spletu, med drugimi objavljeni v medijih.
Javnosti je znana tudi po projektu Moja jezera, v katerem je združila strast pisanja, raziskovanja Slovenije, kolesarjenja in fotografije. Za projekt je prejela tri nagrade za posebne dosežke vsebinskega marketinga in odličnost digitalnega projekta.
Svoje ljubezni do pisanja, raziskovanja skritih kotičkov Slovenije in kolesarjenja je združila v projekt Moja jezera, v katerem s kolesom obiskuje vsa slovenska jezera in na spletni strani ustvarja spletni leksikon. Za projekt je prejela POMP nagrado za posebne dosežke v vsebinskem marketingu ter dve Netko nagradi, ki nagrajuje odličnost digitalnih projektov. O športno-turističnem projektu je spregovorila za številne medije.
JE AVTORICA 2 KNJIG: LinkedInu z naslovom LinkedIn by the Book in o jezerih Slovenije z naslovom The Slovenia Lakes.
Manca Korelc na NETFORK Akademiji predava:
Na delavnici si bomo ogledali dobre prakse v ključnih stebrih uporabe LinkedIna. V vsakem stebru se bomo dotaknili tudi ključne sestavine: personalizacija.
3 stebri LinkedIna za poslovno uporabo: